piatok 12. apríla 2013

Z každého rožka troška

Je krátko pred 20. hodinou, vonku práve dopršalo a naskytol sa mi takýto farebný pohľad z okna:


 

 
 

 Včera a predvčerom som nestihla ani písať. Vypárala som z krosien to, čo mal byť vankúš, lebo ten môj by mal asi trojuholníkový tvar, osnova asi nebola dosť napnutá, zato moje nite pri tkaní áno :-( Navliekli sme teda novú osnovu a začali robiť šál, ten už vyzerá lepšie:

 







A máme nového podnájomníka. Ten Klimt už u nás býva od predošlých Vianoc (3 krát 1500 dielikov puzzlí). Ale Mac je tu iba odvčera. Požičala mi ho firma, s ktorou spolupracujem. S Mac-om si asi budeme navzájom sympatickí – celkom sa mi dnes darilo a bola som za prácu s ním pochválená. Sympaťák je ale i Klimt, farby z jeho obrazov mám veľmi rada.

 

 



Pekný večer! :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára