utorok 16. júla 2013

Prázdniny

S prekvapením som zistila, že je to už skoro mesiac, čo som písala naposledy na blog. Ale zrejme to počas leta nebude častejšie. Deti sú doma a tak treba variť, prať, zavárať, sem-tam vybehnúť na nejaký výlet.
V skratke: absolvovali sme zopár turistických vychádzok do okolia, našli tri geokešky, kúpeme sa v bazéne, pozavárali sme ríbezľový džem a sirup, kopu marhúľ, uhorky, namrazili zásobu ovocia na zimu, k nechtíkovému oleju pribudla i masť, sušíme bylinky na zimné čajíky, pracujeme na chalupe v záhrade i na drobných rekonštrukciách — je toho skrátka neúrekom — a ja popri tom všetkom ešte musím stihnúť svoju prácu. No čo, tak to v lete asi má byť. Až budú deti v škole, bude opäť viac času i na seba, i na písanie.
Dávať na blog recepty na varenie a zaváranie, to by bola iba strata času, pre mňa i pre čitateľov, na nete ich je habadej a je z čoho vyberať — tak dnes len pár fotiek pre potešenie očka — takúto slnečnicovú nádheru mám za chalupou:



 

  
 




 
 




— a ostatná moja prázdninová dokumentácia (teda pokiaľ bol poruke foťák a čas) je natlačená na fb :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára