nedeľa 19. januára 2014

A jar môže prísť!


V piatok mi z e-shopu semena-osiva.sk prišiel balík so semienkami, prevažne zeleninovými. Zo zvedavosti som si objednala i semená dvoch odrôd banánov Cavendish a Basjoo. Hneď sme ich s Evkou zasiali, tak sa už teším. Ako darček mi poslali ešte tri semená palmy konopnej, tie čaká zasiatie zajtra.


Vonku to dnes vyzeralo tak, že by som hneď s tými zeleninovými semenami vybehla do záhradky. Ale hádam ešte zo dva mesiace počkám… :-) Zatiaľ som si všetko poctivo zdokumentovala, nech mám prehľad, aké odrody tento rok budem pestovať:

 









  

Chýba mi tu ešte hrach, sadzačka a veľa-veľa fazule, ale tie budeme pestovať z vlastných zásob. A potom cesnak, ten je však už v zemi od jesene.


Pred týždňom zasiata žerucha







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára