streda 8. januára 2014

Neuveriteľné — v záhrade 8. januára 2014

Popoludní, zhruba o trinástej hodine som vyšla von nakŕmiť sliepky. Musela som sa vrátiť po fotoaparát a urobiť zopár záberov, nech môžeme o rok porovnávať…
Takže: bezvetrie, čo u nás býva málokedy, teplota 8,6 stupňa v tieni.
Odfotila som liesku, pažitku, v skleníku petržlen, reďkovky a limonku, ktorá ešte ani nestihla zmrznúť, vnútri potom ešte ďalší môj pestovaťeľský úspech — zázvor a kaktusy.

Takú modručkú oblohu by som uvítala hocikedy





Pažitka, čochvíľa bude na chlebík

Vňaťový petržlen, ktorý sa v skleníku vysial z minuloročného

Limonka z minulého roka

Reďkovka zasiata koncom novembra
  
Ak nedorastú hlavičky, pridáme aspoň vňaťku do šalátu

Týmto sa už trochu červenajú korienky

Zázvor, pred Vianocami sme kúpili a mal púčik, tak reku skúsme zasadiť




Nielen zázvor mám rada, ale aj túto staručkú misu

Glazúra nie je kvalitná, ale je to historický kúsok

A nakoniec — pomaličky rastú i mnou zasiate kaktusy

Natrafila som na článok, kde sľubujú na budúci týždeň príchod zimy a sneženie. Necháme sa prekvapiť. Aby sa mi lepšie čakalo na tú skutočnú jar, objednala som si v jednom e-shope kopu zeleninových semien — a môžem začať plánovať hriadky :-)






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára