štvrtok 13. februára 2014

Ďalšie zrecyklované tričko


Malé, vyťahané, či tričká inak nevhodné na nosenie obyčajne slúžili u nás na umývanie okien. Potom som objavila háčkovanie a štrikovanie z nastrihaných pásikov úpletu a pár tričiek sa premenilo na vankúše, košík, či koberčeky pre mačky. Aj nedávno som chytila do rúk jedno už dlho nenosené tričko a uvažovala, kde by mohlo skončiť. A vtedy mi zrak padol na vankúš, ktorému sa práve prala obliečka. To je ono — tentokrát nebudem strihať a háčkovať, iba strihať a zošívať :-) Ďalej to už bola otázka štvrťhodinky a výsledok je na svete:



  


To, čo je pod vankúšom, uvidíte hotové snáď zakrátko. Bude to taká väčšia háčkovaná prikrývka na okrúhly stôl, zatiaľ si nie som istá, či doma, či na chalupe, uvidíme.

 

  

A tu je jedno mláďatko. Kaktus, ktorý som minulý rok dostala, ma potešil malým kaktusíkom.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára