štvrtok 6. novembra 2014

Abeceda



Tieto písmenká majú nemalú zásluhu na tom, že obe moje dcérky už v predškolskom veku poznali písmená a dokonca čítali a čítajú veľa dodnes. Vyšívala som ich, keď sa narodila Anička a bola ešte malinká. Našťastie dlho spávala a tak bolo na vyšívanie dosť času. Teraz sú už obe dievčatá veľké školáčky, ale abecedy v detskej izbe sa vzdať nechcú.


 
 




Zopár písmen na ukážku. A ak by ste si niektoré chceli vyšiť, nemám síce vzor, ale môžem nafotiť podrobnejšie.





 Keď ma videli ísť hore schodmi naše anduličky, aj ony sa zachceli odfotiť. Tak teda tu sú: zľava Pierko, Dúha, Sky a Rosie. Pierko a Dúha sú u nás už dlho, Skya a Rosie dostala Anička v lete k narodeninám.



Zo záhrady ešte stále prinášam do domu akú-takú úrodu, dnes zopár paprík a rajčinky, už ale asi pre tento rok posledné. Stále mám však vonku červenú repu, petržlen, ružičkový kel i žltú mrkvu, na chalupe v záhrade dokonca ešte kaleráby a okrasné kely. Jeden som zasadila na balkón do kvetináča, najkrajší bude, keď mu na okraji listov namrzne inoväť — ak si spomeniem, určite sa tu, na blogu, ešte objaví. Pre dnes je to všetko, čaká ma ešte veľa práce. Majte sa krásne!


 



1 komentár:

  1. Abeceda je krásna, verím, že dievčatá obrázky milujú :-)
    Úroda je stále dobrá!
    Ozdobnú kapustu mám veľmi rada :-)

    OdpovedaťOdstrániť