pondelok 22. decembra 2014

Chlieb náš vianočný


Všetkým prajem pokojné a požehnané Vianoce! Veľa zdravia, šťastia, lásky a porozumenia. Okolo seba ľudí, ktorých milujeme a na ktorých nám záleží. Ten chlebík náš každodenný samozrejme k tomu. A vždy nablízku niekoho, s kým sa oň môžeme podeliť!






 Ani sa to do tohto príspevku veľmi nehodí, ale predsa sa podelím s receptom na výborné rožky:

600g hladkej múky, trošku soli, 2 žĺtky, polievková lyžica cukru, 100 g masla, 3 dl mlieka, asi pol kocky kvasníc

Ešte krajšie by boli potreté vajíčkom, ja som ich len po upečení pretrela roztopeným maslom. Sú ľahučké, moje dievčatá si ich nakrojili a naplnili nutelou.








2 komentáre:

  1. Vierka, vašej rodinke prajem krásne sviatky a mnoho zdravíčka a šťastíčka v Novom roku!
    Mimochodom, podobné rožky pečiem aj ja, ale nie sú na pohľad také krásne ako vaše :-))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Daniela, krásne Vianoce a všetko dobré v novom roku Tebe i všetkým Tvojim blízkym. Som rada, že som Ťa tu, na blogoch, stretla :-)

      Odstrániť