streda 28. januára 2015

Prototyp vankúšika


Dnes sa mi podarilo stráviť chvíľku aj pri šijacom stroji. Ako som minule spomenula, naučila som sa ušiť gombíkovú dierku jedným ťahom — teda, ani som sa to veľmi učiť nemusela — ušil ju stroj sám, stačilo založiť správnu patku, vložiť gombík a vybrať zo 7 druhov dierok.
Pretože som si chcela vyskúšať ešte zopár pre mňa nových vecí a nechcela som pokaziť nejakú novú látku, postrihala som dve staré obliečky, jednu kvietkovú a jednu z bieleho damašku. Damaškové mám po mame, majú už dobrých 40 rokov a dodnes sa používajú — ktorá dnešná látka toľko vydrží?
Aby bola obliečka pevnejšia, prednú časť zošitú z bielych a kvietkových pásov som podšila tenkým 40-gramovým vatelínom a prešila popri kvietkoch endlovacím stehom a na boku dvoma radmi strojovej výšivky.


 

 


 
 

Aj gombíkové dierky sa mi celkom vydarili :-)

Ružová farba na gombíkovej dierke je od sublimačnej fixky, do 24 h by mala zmiznúť.

Akurát ani na jednej fotke biela nie je biela, vo fotografovaní mám medzery a slniečko tiež chýba. Ale vankúš sa vydaril, tak hor’ sa do ďalších! :-)




Prajem všetkým krásny deň a nech sa vám darí v tom, čo práve robíte!

Vierka.

1 komentár:

  1. Veľmi šikovný je ten nový stroj, ale bez šikovnej šičky by to určite tak nešlo :-))))
    Vankúš je super, výborný nápad!!!
    Vierka, pokračuj, ale budem ti trocha závidieť :-)
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť