štvrtok 26. marca 2015

Háčkovaná taška




Ale mi to trvalo! Začala som v lete minulého roku. Nadšenie veľké, taška krásne pribúdala. Lenže keď bolo treba uháčkovať uši, už sa mi do toho akosi nechcelo. A tak práca ostala v košíku. Až pred pár dňami som si povedala, že to musím dokončiť – nieže prejde aj ďalšie leto bez nej. Toľké odkladanie a uši boli raz-dva hotové. Bála som sa však, že sa vyťahajú, lebo zasa až tak natesno neháčkujem. Tak som sa rozhodla, že taška bude podšitá. Dokonca aj s vreckom naboku – a keď už mám taký parádny šijací stroj, musím tak niekde predsa napasovať aspoň jeden z tých krásnych vyšívacích stehov. Tak tu je moje veľdielo :-)))






http://media-cache-ak0.pinimg.com/originals/4a/3b/38/4a3b385374ab1907f72124b1cd3ab602.jpg
Vzor som našla tu




 



Krásny deň všetkým a veľa chuti do obľúbeného tvorenia! A ja sa idem chvíľu venovať literatúre :-)
Vierka.


14 komentárov:

  1. To je krásná taška. Díky za grafický rozpis, třeba brzy také využiji :-) Hezký večer Anička

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Anička, ďakujem. Aj mne sa vzor páči - som zvedavá, aké mu ty nájdeš uplatnenie.
      Dnes som na tvojom blogu obdivovala vašu záhradu - aj napriek tomu, že je ešte skorá jar, je krásna a veru je na čo pozerať!
      Maj sa krásne! v.

      Odstrániť
  2. Krásna práca... z akej priadze je taška robená?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Evka, taška je uháčkovaná z priadze Rustico od SDS. Riadky, čo sú na predlohe zelené, som dávala dvojitou hnedou a tie ružové sú v mojom vyhotovení skombinované z jednej hnedej nitky Rustica a jednej nite tenučkého polyamidového špagátu z Rempa.
      Krásny večer! v.

      Odstrániť
  3. Veľmi pekná. Aj parádny steh teda. :):) Zdravím. Dana :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Danka, vďaka! Teším sa, čím najbližšie prekvapíš ty na svojom blogu :-) Zatiaľ sa maj pekne! v.

      Odstrániť
  4. Ta je krasna...velmi pekny vzor si vybrala :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kati, som rada, že sa ti páči.
      Nech sa vám maľovanie vydarí a nech sa v domčeku úžasne býva! :-) v.

      Odstrániť
  5. Vierka, aj keď ti to trvalo trochu dlhšie, taška je nádherná!
    A myslím si, že to podšitie jej len dodalo na kráse :-)
    Žeby som sa pustila do háčkovania, kedysi pradávno som čosi uháčkovala :-)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Daniela, ďakujem a som rada, že som ťa motivovala aj k háčkovaniu :-) Maj sa krásne! v.

      Odstrániť
  6. Tak tohle je nádherná práce! obdivuji!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Elli, vďaka, ja zasa obdivujem tie tvoje. Krásny deň! Vierka.

      Odstrániť
  7. Lovely handbag !!!!!! A very beautiful pattern !!!!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you for your compliment. You have very interesting blog for me. Have a nice day! Vierka.

      Odstrániť