pondelok 8. februára 2016

Pre Kamilku



Možno si ešte niektoré z vás pamätajú na moje riflové štvorčeky. Časť z nich som využila na obliečky na vankúše a časť zostala na dlhý čas v krabici. Nedávno prišiel aj ich čas.
Keďže sme kúpili novú lavicu k jedálenskému stolu, bolo treba prvú pomoc. Lavica je totiž čalúnená a to sa zapáčilo našej Kamilke. Hrozilo, že poťah bude mať krátke trvanie pri jej pazúrikoch. Tak som jej ušila zo štvorčekov prešívanú deku. Šila som také niečo prvýkrát a povedala som si, že na starej látke sa to aspoň naučím. Otestovala som si, ako sa šije riflovina na stroji, ktorý som dostala pred rokom (zdá sa mi to ako včera), vyskúšala som si zošívanie viacerých vrstiev látky a šitie okrajov deky, hlavne v tom poslednom sa mám ešte čo učiť :-)
Kamilke sa ale deka zapáčila a často ju využíva. Operadlo neškrabe, zatiaľ, inak budem musieť vymyslieť plán B. Zato si rada a dlho poleží. Dievčatám sa tento výrobok tiež celkom zapáčil a vraj by aj ony do detskej izby na postele niečo podobné, väčšie, uvítali. Žeby zasa o rok? Možno skôr, uvidíme :-)

  





 

 






Trochu hry so svetlom:




 A tu už spokojná „majiteľka“:







Zatiaľ vás srdečne zdraví Kamilka a ja vám prajem úspešný vstup do nového týždňa, krásne počasie, dobrú náladu a tak… :-)
Vierka



11 komentárov:

  1. Veľmi dobre to vyzerá. Kedysi som z takých štvorcov šila synovi bundičku, ale to je už asi štvrťstoročie:-)) Tak nech poťah dlho a dobre slúži. Krásny podvečer. Ana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pekný večer Ana, ďakujem za návštevu a za komentár :-)

      Odstrániť
  2. Krásná dečka,taky jsem psíkovi k mojí mamince ušila jednu na vánoce,on byl poslední z rodiny,co ode mne neměl deku....a holčičky taky potřebují....moc se mi líbí tvoje háčkovanky z provázků ???? Zkusila jsem to,ale bolí mě u toho ruce....už se zase těším na nějaké nové.....hezký večer....

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, Milky, mne to potrvá sto rokov, kým ušijem deky celej rodine :-)
      K tomu háčkovaniu — používam ľanový špagát, väčšinou kupujem v Rempe, aj mne sa výrobky z neho páčia, ale ruky skutočne bolia. Ľahšie sa mi háčkovalo z pamuku, to je tiež prírodný materiál, používaný na osnovu pri tkaní. Je mäkší ako špagát a práca s ním je príjemnejšia. Možno čoskoro zasa nejaké podkafíčka vyrobím. Vďaka za návštevu a príjemný večer!

      Odstrániť
  3. Kamilka sa máááá!!!
    Aj ja by som na takú pristala :-)
    Rok za rokom ide rýchlo, dôležitý je koniec a ten ti vyšiel výborne!
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Daniela! Veru našej Kamilke je sveta žiť. Ale i mne pri nej — zvykla si mi sadnúť do kresla za chrbát, keď pracujem na počítači a tak mi príjemne zohrieva kríže. Tak si tú deku aj zaslúži, no nie? :-)

      Odstrániť
  4. Jéé, jsem na návštěvě poprvé a říkám si Kamila se má, a ona kočička :o), deka ze čtverečků by mě lákala, už vím jak naložím s nepotřebnými kaťaty. Díky za inspiraci. Jana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Janka, ďakujem za návštevu. Tak keď niečo uštvorčekuješ, daj vedieť, rada si pozriem. Krásny večer! Vierka.

      Odstrániť
  5. Vierka nádherná precízna práca... neviem či by som mala na to nervy :) ale ty si to fakt ušila prekrásne...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Evi, to je ohromná pochvala. Také dokonalé to však zďaleka nie je. Ale ďakujem! Maj sa krásne, V.

      Odstrániť
  6. Pekná práca aj látka!

    OdpovedaťOdstrániť